Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2007

Two jeans or not two jeans...?

Όχι ένα, όχι δύο... Εφτά σοκ μου ήρθαν κατακούτελα χτες στην αγορά... Όσα και τα τζιν που δοκίμασα ψάχνοντας ένα αξιοπρεπές dieselάκι, εκπτώσεις γαρ, οπότε ένα μικρό καταναλωτικό όργιο επιβάλλεται μέρες που είναι...

Εντάξει, είμαι ένα εβδομηντακάτι ψιλά... Έχω αποδεχτεί αυτή την κοσμική αλήθεια. Είμαι και εξήντα κιλά... Καλά να πάθω... Αυτό δηλαδή μεταφράζεται στο οτι εμείς τα καχεκτικά μπασμένα πρέπει να ψωνίζουμε στα Jumbo Bebe και να κυκλοφορούμε με τον Winnie The Pooh σε έκδοση παντελονιού, μπλούζας και σώβρακου...;
Πρώτο παντελονάκι, τεράστιο... Δεύτερο παντελονάκι, λες και είχα φάει μισό γουρουνόπουλο... Τρίτο παντελονάκι, σαν να φορούσα τη σωβρακοκυλώτα του παππού... Τέταρτο παντελονάκι, είκοσι πόντους πιο μακρύ... Μα ποιός φυσιολογικός άνθρωπος θέλει τους είκοσι επιπλέον πόντους στο παντελόνι...; Αλλού τους θέλει... ( Μπορείτε να κάνετε κάτι γιατρέ μου; )
Και ερωτώ το μικρό ανίδεο, όταν το small σου έρχεται φαρδύ πλατύ, και το πατάς στο βάδην, τι κάνεις...; Μήνυση στα γονίδιά σου...; ( άτιμο DNA, το ξερα οτι μου την είχες στημένη... ) Κι άντε, ένα γυμναστήριο να το πάω να βάλω μισό κιλό γλουτό παραπάνω... Με το μπόι τι κάνουμε, ε;

Οπότε κι εγώ το αποφάσισα και σήμερα θα αγοράσω εκτυπωτή που δε θα κάτσω να σκάσω αν μου κάνει ωραίο [...] ( η λέξη αφαιρέθηκε κατόπιν παρεμβάσεως του ραδιοτηλεοπτικού συμβουλίου ) ή θεληματικό πηγούνι...

Και ελπίζω να φάω επιτέλους κι εκείνο το παγωτό που λιγουρεύομαι από χτες το μεσημέρι και δε μου κατσε ακόμα.

Μεγειά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: