Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2008

Πονάααωωωωω....

Πρώτη μέρα γυμναστήριο σήμερα. Μετά από πολύυυ καιρό. Γάμπα δεξιά, ξεπιάστηκε. Ώμος αριστερός, δεν αισθάνομαι πολλά οπότε δεν ξέρω. Χέρια γενικά, κουλά. Χρόνος ανασήκωσης φλυτζάνας, πέντε λεπτά. Κράτημα κεφαλιού στην ευθεία, 10% επί συνολικού χρόνου. Σημάδευση και κλικ ποντικιού, 2 λεπτά. Χρόνος πληκτρολόγησης αυτού του post, 25 λεπτά.

Γενικά δεν μπορώ να κουνήσω και πολύ, οπότε the end.

ΥΓ: Ζητήται φιλεύσπλαχνος, εμφανίσημος νεαρός να με τρίψει.
(γιατί το παν είναι να συνδυάζεις το τεκνόν μετά του οφελίμου)
Πεθαίαιαινωωωωωωω...


10 σχόλια:

comingThrough είπε...

an brethei tetoios nearos, pou sto eyxomai, thelo to tilefono tou:P

revqueer είπε...

Υπομονήηηη! Σκέψου το καυτό σου το κορμί πως θα μοιάζει σε λίγους μήνες!!!

Equilibrium είπε...

I volunteer!

:)

foolish cloud είπε...

Οδό και αριθμό...!

mahler76 είπε...

Εγω θα ξεκινήσω γυμναστήριο την άλλη βδομάδα και πονάω από τώρα....

non journalist* είπε...

Xaxa.. 8elei regoula i prwti mera sto gumnastirio.. Den eisai k tzoveno pia...

non journalist* είπε...

xaxa plaka s kanw!! perastika!!

Είδωλο είπε...

μπορω να σε τριψω εγω φετουλα μου?
με αυγα και πιπερια στο τηγανι...
λιγο παπρικα και πιπερι...
να σε συνοδεψω με τραγανο μπεϊκον?
Θες να γινεις το πρωινο μου στο κρεββατι?

Oh my god
εχω πολυ καιρο να...
sorry

Dante είπε...

#comingthrough
Ευχαρίστως. Κι αν θες, του κλέβω και το mp3 player. LoooL :P

#revάκο
Το προσπαθώ. Αν και τελευταία όποτε συνδυάζω εμένα με "καυτό κορμί" το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό είναι "πυρετός". :S
(αυτό πρέπει να το γράψω σε post,ΜΕ άρεσε)

#equillibrium
...and that makes me SO very happy :-)

#foolish cloud
Κλείδας και βραχιώνιου γωνία.
(ξεκίνα για Θεσσαλονίκη αρχικά και βλέπουμε, θα ψήσω και κουλουράκια) :-)

#mahler76
Άντε με το καλό. Κάθε αρχή και δύσκολη, αλλά ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ...!!!

#petit journaliste
Για τζόβενο δεν ξέρω, αλλά ένας εκεί, (απ' τους γυμναστές ήτανε νομίζω) όταν είπα οτι πήγαινα εκεί πριν πέντε χρόνια, με ρώτησε "πόσο, στα δεκαπέντε σου;"
Δε με χάλασε... :P

#x-oyranoyλη
Πολύ καιρό να...; Φας αυγά με μπέικον; ;-P
Αν θες, να γίνω και το βραδινό σου στο κρεβάτι, μη μας ατροφήσεις και τρέχουμε... :P

Multifarious72 είπε...

apo dvd gia aerobic to girisame se tsonta me ton xouranou.