Πέμπτη, 7 Φεβρουαρίου 2008

On the road...

Λοιπόν, το πράγμα είναι πολύ απλό... ΑΝ δεν ισχύσει ο νόμος του Μέρφυ, και ΑΝ σπάσει ο διάολος το ποδάρι του, και ΑΝ γκρεμιστεί κανένας φούρνος, λέω να κατέβω μια βολτίτσα στην πρωτεύουσα και να περάσω από δω (it's an Equilibrium thing) :


Το ερώτημα είναι: Θα έρθει κανένας για καφέ την Κυριακή...;

ΥΓ1: Στο προφίλ μου έχω e-mail address... Αναμένω.
ΥΓ2: Revάκο, θέλω τη βόλτα με το κότερο.


Edit (για να μη μου παραπονιέται κανείς):
It's also a TOYMAKER thing!!!

6 σχόλια:

toymaker είπε...

Εεε...κάποιος ξέχασε τον toymaker ή μου φαίνεται;

Dante είπε...

Όχι, κανείς δεν τον ξέχασε. :-)
Απλά ο Equi μου το στειλε και με e-mail και ήταν πιο οφίσιαλ... :P
Κάτσε να κάνω ένα edit να σε διαφημίσω κι εσένα. :D

toymaker είπε...

χεχε...
Θα σε περιμένουμε αύριο...
Φιλιάααα

mahler76 είπε...

Ε όλο και κάποις θα είναι διαθέσιμος την Κυριακή για καφέ...

sailormoon είπε...

ego ime diathesimi...
lalalalalala

x-oyranoy είπε...

Στο παρτυ?
Σε περιμενω φετα μου γλυκια
να σε χτυπησω με αυγουλακι χωριατικο πανω στο τηγανι και κοκκινο πιπερι...
Μιαμ