Πέμπτη 28 Ιουνίου 2007

Πφφφ...

Όχι άλλη ζέστη...
Όχι άλλο κάρβουνο...
Όχι άλλο κουκουτσάκι στο λεμονάκι της Carib μου...
Όχι άλλος διαφημιστικός κατάλογος για τα trends του καλοκαιριού...
Όχι άλλο τσουρουφλόλαδο παραλίας...
Όχι άλλο Πλούταρχο ανάμεσα σε Πάριο και Διονυσίου...
Όχι άλλο ντουζ σήμερα, θα κατσιάσω...
Όχι άλλο πρωινό ξύπνημνα λόγω σκουπιδιάρικου...
Όχι άλλο τρύπιο καλαμάκι στον φραπέ μου...
Όχι άλλο ροδάκινο να σαπίζει απ τη ζέστη στη φρουτιέρα μου...
Όχι άλλο ιδρωτόσπυρο στο κούτελό μου...
Όχι άλλη υπερκατανάλωση αποσμητικού...
Όχι άλλα σκυλοτράγουδα κάτω απ το μπαλκόνι μου στις 4:00...
Όχι άλλη υπερθέρμανση στη motherboard...
Όχι άλλη ανάλυση ποδοσφαιρικών μετεγγραφών...
Όχι άλλο zetaim μετά από Diana Damrau...
Όχι άλλο pizza delivery menu κάτω απ την πόρτα μου...
Όχι άλλη απόψυξη...
Όχι άλλο azax που αφήνει σημάδια στον καθρέφτη...
Όχι άλλο ψόφιο χρυσόψαρο...

Πολλά ζητάω...;

1 σχόλιο:

Nikos είπε...

πες το e-mail σου εμένα είναι raptusr@gmail.com