Δευτέρα 10 Μαρτίου 2008

Walking around town...

Εναλλακτικός τίτλος: "Εφτά κακά της μοίρας μου."

Τελευταία απέκτησα την κακή συνήθεια να βγάζω φωτογραφίες από οτιδήποτε μου φαίνεται έστω και ελάχιστα αξιοπρόσεκτο - κουλό - worth mentionging, ή έστω που μου τραβάει για λίγο την προσοχή... Και ως κάθε σωστός blogοεξαρτώμενος, πρέπει να τις μοιραστώ με τον κόσμο, σωστά; Από ποιότητα εικόνας μην περιμένετε πολλά, ότι μπορεί κάνει το κινητάκι μου. So, "dante's strava & anapoda" beggins...


1
Σκυλίσια ζωή

Αν το κινητό μου είχε φλας, θα φαινόταν καλύτερα οτι αυτό το σκούρο εκεί μπροστά στον ταβλιασμένο σκύλο είναι ένα μπουλάκι μπύρας... χικ...


2
Technological evolution strikes back

Η αυτοματωποιημένη εκδοχή της θείας απ' το Σικάγο...


3
Ξεπάτωμα

Τα σκουπιδοκουτάκια των ΑΤΜ της εθνικής εξακολουθούν να αρνούνται πεισματικά να διατηρήσουν τον πάτο τους... ( Ναι, ρίχναμε όλοι τα χαρτάκια εκεί μέσα και μετά ψάχναμε πού διάολο πήγαν)


4
ΈφηΘώδηΔεκατρίαΕυρώ
(a.k.a. Ωραίοι ως Ελληνάρες)


( ναι, καλά το είδες την πρώτη φορά, το πρώτο ψηφίο είναι "1", όχι "7")


5
Sence of Humor


Προσωπικά πάντως, όποιου το κανε αυτό, του βγάζω το καπέλο... (είναι σε κεντρικότατο δρόμο της Θεσσαλονίκης, όχι παραχωμένο σε κανένα στενάκι)


6
"Πάμε Χαβάη"

Ευγενική προσπάθεια του δήμου Θεσσαλονίκης να μετατρέψει τη Ναυαρίνου σε ποτάμι για να δροσίζονται οι περαστικοί...


7
"ΓΑΒ"

Πραγματικά νομίζω οτι το μόνο που θα μπορούσε να το κάνει καλύτερο θα ήταν "κομμώσεις σκύλων" ...

14 σχόλια:

revqueer είπε...

Κοίτα πώς ξέπεσε ο Darren...

Folla forever!!

Εύχομαι να δούμε σύντομα και δεύτερη εκθεση φωτογραφιών!

Argy είπε...

omologw pws I ekptosys itan i kaliteri:)
pws ta perases simera??

Dante είπε...

#Revάκο
Άστα, το αγόρασα μόνο και μόνο για αποδεικτικό στοιχείο, (το είχα ήδη) και το έχω ακόμα με τη ζελατίνα...

#argy
Ήρεμα τα πέρασα, και εύχομαι το ακριβώς αντίθετο δι υμάς. :-)

Equilibrium είπε...

Πλούσιο το φωτορεπορτάζ, εύστοχα τα σχόλια! Εύγε! Περιμένουμε και συνέχεια, αν δε σε τσιμπήσουν δηλ. από κανένα τοπικό κανάλι...

Κι εσύ ήρεμα; εγώ κρεβατωμένος, άσε!

φιλί!

mahler76 είπε...

μερικές φορές ζηλέυω αυτή τη σκυλίσια ζωή...
καλή σου μέρα μικρέ :)

One Happy Dot είπε...

i loooooove "ΕΚΠΤΟΣΥΣ"!!! Να γιατί μαζί με τον τηλεφωνικό κατάλογο πρέπει να μοιράζουν δωρεάν και εναν Μπαμπινιώτη! :)
Loved the comments! Καλή σαρακοστή!!

Nikos είπε...

Και εγώ αυτό κάνω τελευταία. Θα κάνω και εγώ ένα παρόμοιο ποστ, αλλά πιο ίμο!

Εμένα μα΄ρεσε το κομμωτήριο από την όλη φάση!

Ανώνυμος είπε...

Ωραιος!!!!
Και με αποδεικτικα φωτογραφικα στοιχεια!!Ετσι στοιχειοθετεις τις αποψεις σου.Ελατε να κανουμε ενα κυμα για τον Dante.Οοοοοοοοοοοοολεεεε.

Κώστας είπε...

Οι φωτογραφίες σου αποκτούν ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον για μένα επειδή είναι από Θεσσαλονίκη!

Είδωλο είπε...

Aπορια: Τον δρομο τον κοιτας καθολου? Προσεξε μη σε φαει λαχανο κανα αμαξι...

Αλλα τωρα που το καλοσκεφτομαι ποτε δεν ειδα πρωτοσελιδο εφημεριδας, ΑΔΕΡΦΗ ΠΑΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΡΟΧΑΙΟ, οποτε go on πρεπει να ειμαστε 7ψυχες
Νιαου

fallen angel είπε...

folla forever! το ακόμη καλύτερο θα ήταν να πήγαινες το σκυλάκι σου για κούρεμα και να το έπαιρνες ψόφιο για να επιβεβαιωνόταν και το όνομα (εντελώς b movie).

Dante είπε...

Thnx everyone... :-)
Έτσι που μου δίνεται κουράγια θα συνεχίσω ακάθεκτος... Vol2 coming up μόλις συγκεντρώσω υλικό...

ΥΓ:
#Happy dot & #fallen angel, καλώς ήρθατε. Να φτιάξω καφεδάκι...;

comingThrough είπε...

1,5e o Darren?!

eida kati alles times se sygekrimena cd, ayto omos de to petyxa!

Σμέμνιος Ναΐτης είπε...

Αυτός ο δήμος Θεσσαλονίκης μας κάνει να πρεζάρουμε κάθε μέρα! Άστα βράστα.